وب سایت های مفید بچه ها باید برای کودکان جذاب باشد و هم امنیت و هم مقداری ارزش آموزشی برای موبایل والدین برای دوست داشتن آنها داشته باشد. 20 سایت زیر کمی بیشتر از مسیر ضرب و شتم و شناخته شده فرسوده توسط نیکلودئون یا دیزنی فاصله دارد!

1. PEEP و جهان گسترده
نگاه کردن

 

PEEP و Big Wide World یک سایت آموزشی سرگرم کننده و تعاملی برای افراد سه تا پنج ساله است. این سایت برای بچه های کوچک بسیار مناسب است و منابع آموزشی زیادی را در اختیار والدین قرار می دهد. صفحات رنگ آمیزی به همراه بازی ها وجود دارد ، و سایت فعالیت هایی را برای کرکره والدین و بچه ها برای انجام آفلاین ارائه می دهد. PEEP و Big Wide World چیزهای زیادی برای نگه داشتن کودکان نو پا در دوران پیش دبستانی اشغال شده دارد و دروازه ای تازه برای ایجاد عشق واقعی برای یادگیری است.

2. سرگرمی
سرگرم کننده

 

سرگرمی خود را به عنوان "علم تفریح!" کودکان و نوجوانان ترفندهای جادویی را دوست خواهند داشت و به آنها امکان می دهند خانواده و دوستان خود را تحت تأثیر قرار دهند. والدین عاشق بسیاری از صفحات صنایع دستی و وبلاگی هستند که بازی ها و موارد دیگر را بررسی می کنند. آزمایش های علمی نیز وجود دارد که بچه ها بتوانند با والدین انجام دهند. یکی از این آزمایشات ساخت یک تراریوم برای دایناسور مورد علاقه کودک است. یا از صفحه دستور العمل های مربوط به میان وعده های سالم ، صبحانه ، ناهار یا شام استفاده کنید.

3. فرار بزرگ گیاه
گیاه

فرار بزرگ گیاه در کلاس های چهارم یا پنجم به کودکان محصور می شود. این درب اتوماتیک سایت الحاقی از دانشگاه ایلینویز است و برای آموزش بچه ها در مورد گیاهان و سیستم های آنها از طریق حل مسئله می باشد. فعالیت هایی برای تقویت ریاضی ، علوم ، مطالعات اجتماعی ، و حتی هنر ساخته شده است. کودکان می توانند صفحات را به طور مستقل کار کنند ، اما پدر و مادر می توانند از این باغ لذت ببرند. والدین ممکن است بخواهند یک باغ کوچک را راه اندازی کنند یا بذر کاشت کنند تا فرزندان بتوانند رشد زندگی گیاهان را برای خود ببینند.

4. تغییر باغ وحش: بازی های حیوانات
 

این سایت یک شادی واقعی است ، حتی پدر و مادر ممکن است التماس کنند تا بیت کوین که نوع خاصی از حیوانات از کجا واقع شود. Switch Zoo بازی های زیادی برای نگه داشتن بچه ها دارد. والدین از این واقعیت که بچه ها هنگام بازی یاد می گیرند قدردانی می کنند. بچه ها از ساخت حیوانات خود ، ساختن زیستگاه های مناسب و موارد بسیار دیگر لذت می برند. منابع آموزشی نیز وجود دارد که والدین ممکن است بخواهند به آنها کمک کنند تا فرزندشان حتی بیشتر یاد بگیرد.

5. حباب
حباب ها
این سایت متعلق به شخصی است که به غیر از خود استاد پرفسور رهاورد حباب فعالیت می کند. سایت bubblesphere مملو از دستور العمل هایی برای ساخت حباب های بزرگ و خارق العاده است یا یک نوع کوچک از آن ها را تهیه کرده است. بچه ها می توانند تجربیات خود را در انجمن آزمایش و ارسال کنند. کودکان و نوجوانان می توانند دستور العمل های خود را اضافه کنند ، در حالی که یاد می گیرند حباب ها را از همه نوع مخلوط کرده و درست کنند. کودکان همچنین می توانند ماجراهای استاد حباب در سراسر جهان را ردیابی کنند.