آموزش دنیای وب و دیجیتال مارکتینگ، سئو سایت و لینک سازی

آموزش و مطالب کاربردی دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی آنلاین برای سایت شما

۹ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

نحوه نصب سیستم تهویه مطبوع کولر گازی از 0 تا 100

نحوه نصب سیستم تهویه مطبوع کولر گازی

 

 

سیستم تهویه مطبوع اسپلیت گزینه ای عالی برای خنک کردن و راحتی خانه شما در ماه های تابستان است. این نوع A / C بدون خلط است ، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید نصب واحد خنک کننده در داخل و واحد کمپرسور و کندانسور در خارج ، سپس لوله کشی و تخت  کابل برق بین واحدها است. اگر نمی خواهید برای نصب سیستم تهویه مطبوع سیستم اسپلیت حرفه ای استخدام کنید و تجربه ای در زمینه لوله کشی و کار برقی دارید ، می توانید واحد را به تنهایی نصب کنید. هر واحد تهویه مطبوع برای سازنده خود بی نظیر است ، اما مراحل نصب کلی یکسان است.

 

 

 

واحد داخلی را تنظیم کنید

 

 

یک مکان بدون مانع را بر روی دیوار داخلی خود انتخاب کنید تا واحد داخلی را سوار کنید. برای تغذیه لوله ها از واحد داخلی به واحد فضای بیرونینصب کولرگازی ، باید سوراخی را از طریق دیواره برید ، بنابراین مطمئن شوید مکانی که انتخاب می کنید به شما امکان می دهد این کار را انجام دهید. برای رسیدن به بهترین نتیجه ، یک نقطه دور از نور مستقیم خورشید و منابع گرما را انتخاب کنید. واحد 7 فوت (2.1 متر) را از کف آن سوار کنید و اطمینان حاصل کنید که حداقل 6 تا 12 اینچ (15 تا 30 سانتی متر) فضای باز در هر طرف واحد وجود داشته باشد تا جریان هوای دلار مناسب را فراهم کند. [1]

 

مکانی را با گل میخ ها انتخاب کنید تا اطمینان حاصل شود که دیوار به اندازه کافی قوی است تا وزن واحد را نگه دارید. واحد را حداقل 3.3 پا (1.0 متر) دور از آنتن ها و برق و خطوط اتصالی که برای تلویزیون ، رادیو ، سیستم های امنیت منزل ، دستگاه های ارتباطی و تلفن استفاده می شود ، نصب کنید. سر و صدای الکتریکی ناشی از این منابع می تواند باعث ایجاد مشکلات عملیاتی در سیستم تهویه مطبوع شما شود.

از مکانهایی که گاز در آن نشت می کند یا غبار نفت یا گوگرد در آن وجود دارد ، خودداری کنید.

نکته: برای واحد داخلی که هوای خنک به راحتی در خانه شما جریان می یابد ، مانند اتاق نشیمن ، یک مکان مرکزی را انتخاب کنید.

 

 

تصویر با عنوان نصب سیستم تهویه مطبوع سیستم تقسیم مرحله 2

 

 

صفحه نصب را به دیواره داخلی ایمن کنید. صفحه نصب را در مقابل دیوار جایی که می خواهید واحد داخلی را نصب کنید نگه دارید. برای اطمینان از سطح افقی و عمودی از یک سطح استفاده کنید. برای مشخص کردن محل سوراخ های پیچ ماینینگ ، از یک مداد استفاده کنید ، صفحه را جدا کنید ، سپس سوراخی را به دیواره سوراخ کنید که هر پیچ در آن می رود. [2]

صفحه را طوری قرار دهید که با سوراخ ها هماهنگ شود ، لنگرهای پلاستیکی را در سوراخ ها قرار دهید و صفحه را با پیچ های ضربه زدن به دیوار محکم کنید.

 

تصویر با عنوان نصب یک سیستم تهویه مطبوع سیستم تقسیم مرحله 3

 

 

یک سوراخ 3 در 7 متر (7.6 سانتی متر) را از طریق دیوار سوراخ کنید تا بتوانید لوله ها را از بیرون تغذیه کنید. در مرکز سوراخ در صفحه نصب علامت بزنید. برای ایجاد اطمینان از زهکشی کافی از سوراخ سوراخ کلید یا مته ای با اتصال سوراخ برش استفاده کنید تا یک دهانه 3 در (7.6 سانتی متر) از طریق دیواره ایجاد شود که کمی به سمت پایین شیب دارد. [3]

قبل از سوراخ کردن یا بریدن سوراخ مطمئن شوید که هیچ لوله یا سیم در پشت دیوار وجود ندارد.

 

 

تصویر با عنوان نصب یک سیستم تهویه مطبوع سیستم تقسیم مرحله 4

 

اتصالات الکتریکی را در واحد داخلی بررسی کنید. صفحه جلوی واحد A / C را بلند کرده و پوشش رپورتاژ را بردارید. اطمینان حاصل کنید که طراحی سایت سیم های کابل به ترمینال های پیچ وصل شده اند و سیم کشی با نمودار موجود در واحد مطابقت دارد.

 

 

۲۸ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۳:۲۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی احمدی

راهنمای خرید تلفن هوشمند: 9 نکته برای پیدا کردن تلفن مناسب

راهنمای خرید تلفن هوشمند

در اینجا همه چیزهایی را که باید برای اولین بار در خرید یک تلفن هوشمند یا به روزرسانی تلفن هوشمند موجود بدانید وجود دارد.

 
 
 با داشتن پرچمداران جدید عالی اپل ، گوگل و سامسونگ که همه توجه شما را جلب کرده اند ، به علاوه ده ها گزینه با کیفیت بالا برای کسانی که در بودجه هستند ، انتخاب تلفن هوشمند مناسب هرگز چالش برانگیز نبوده است. اما ما برای کمک به اینجا هستیم

 از AT&T گرفته تا Project Fi ، جمعه سیاه بر عهده ما است و ما بهترین برنامه ها و معاملات تلفن همراه 2018 را در دست می گیریم.

راهنمای خرید تلفن هوشمند ما همه چیزهایی را که شما باید قبل از خرید بیت کوین بدانید ، شامل سیستم عامل ، اندازه صفحه نمایش ، دوربین ، پردازنده و قیمت را در بر می گیرد. ما همچنین به شما خواهیم گفت که کدام شرکت مخابراتی بهترین خدمات را برای تلفن شما ارائه می دهد. برای اطمینان از بهترین گوشی برای نیازها و بودجه خود از این توصیه استفاده کنید.

 

9 نکته سریع انتخاب موبایل


استفاده از iOS راحت تر است. Android انتخاب بیشتری به شما می دهد. اگر بین iOS و Android پاره شده اید ، اگر می خواهید چیزی آسان برای استفاده از آن استفاده کنید ، ابتدا داغترین برنامه ها و به موقع ترین به روزرسانی های نرم افزار شوید. اگر می خواهید انتخاب سخت افزار بیشتر و گزینه های مقرون به صرفه تر باشد ، Android بهتر است.


مبلغی را که برای یک تلفن لازم دارید پرداخت نکنید. در حالی که تلفن های آیفون 8 ، گلکسی S8 و پریمیوم اندرویدی از حدود 700 دلار شروع می شوند و از 1000 دلار به بالا می روند ، گزینه های ارزان قیمت قفل قفل شده زیر 500 دلار و حتی برخی گزینه های خوب با قیمت کمتر از 300 دلار وجود دارد.
صفحه مناسب را دریافت کنید. اگر استفاده یک دست برای شما مهم است یا اگر دست کمتری دارید ، یک تلفن با صفحه نمایش کوچکتر از 5.5 اینچ بخرید. (برای اطلاعات بیشتر به بهترین تلفن های کوچک مراجعه کنید.) اگر دوست دارید فیلم های زیادی تماشا کنید ، بازی کنید یا می خواهید از حالت چند ویندوز در Android استفاده کنید ، یک تلفن با صفحه نمایش بزرگتر تهیه کنید. با این وجود ، سازندگان تلفن اکنون در حال رپورتاژ دانشگاهی ساختن تلفن های صفحه نمایش بزرگ مانند گلکسی S8 5.8 اینچی هستند که به لطف نسبت های بزرگتر 18: 9 از یک سو مناسب است.

 


برای نمایشگر گوشی ، کیفیت رنگ و روشنایی بیشتر از وضوح تصویر است. یک صفحه نمایش 4K در تلفن بسیار خوب است اما از نوع بیش از حد آن استفاده می کند. توجه بیشتری به میزان روشنایی صفحه نمایش داشته باشید ، بنابراین دیدن فضای بیرون بسیار ساده است و پنل آن چقدر رنگی است (پنل های AMOLED از این نظر از LCD بهتر هستند). جدیدترین تلفن ها دامنه پویای بالایی (HDR) را برای نمایش رنگ های حتی بیشتر ارائه می دهند.
نادیده گرفتن مگاپیکسل دوربین. در کنار عمر باتری ، این دوربین به مهمترین ویژگی تلفن هوشمند تبدیل شده است. به نکاتی مانند دیافراگم توجه کنید (تعداد کمتری بهتر است) و ویژگی های ویژه ای از قبیل لنزهای دوگانه و تثبیت کننده تصویر نوری. مگاپیکسل ها را نادیده بگیرید. برای انتخاب تصاویر برتر ، به بهترین تلفن های دوربین مراجعه کنید.

 


پردازنده نسبت به گذشته اهمیت کمتری دارد. حتی تلفنهای میان رده هم اکنون عملکرد کافی را برای اکثر کاربران ارائه می دهند. اما اگر بیشترین قدرت را برای بازی ها و واقعیت افزوده می خواهید ، یک گوشی اندرویدی را با یک پردازنده Snapdragon 835 خریداری کنید. پردازنده A11 Bionic در آیفون 8 ، 8 پلاس و آیفون X سریعترین تراشه موبایل است.
برای تلفن هوشمندی که کمتر از 10 ساعت با شارژ طول بکشد ، مستقر نشوید. لیست ما از طولانی ترین تلفن های مبتنی بر بیت کوین تست باتری Tom's Guide (گشت و گذار در وب با بیش از 4G LTE) را مشاهده کنید تا بدانید که کدام دستگاه ها شما را در یک روز با یک بار شارژ دریافت می کنند. حتی تلفن های بودجه اکنون دارای باتری های ماندگار هستند.


حداقل 32 گیگابایت فضای ذخیره داشته باشید. تلفن های دارای 16 گیگابایت حتی اگر مدل بودجه ای باشند ، کم و زیاد هستند. اگر امکان ذخیره بازی ها و کرکره برقی ، عکس ها و فیلم های بیشتر را دارید ، می توانید 32 گیگابایت را انتخاب کنید. 64 گیگابایت استاندارد جدید تلفن های پرچم دار است. یک اسلات کارت میکرو اس دی برای گسترش حافظه مناسب است اما فقط در برخی از تلفن های اندرویدی موجود است.
Verizon بهترین شرکت مخابراتی بی سیم برای پوشش و سرعت است ، اما T-Mobile بهترین ارزش کلی است. MetroPCS انتخاب برتر ما در بین شرکت های تخفیف است.

 

قیمت: چه مقدار باید پرداخت کنید؟

 

اکنون که شرکتهای مخابراتی بی سیم دیگر با هزینه های تلفن های با قراردادهای دو ساله یارانه نمی گیرند ، شما پرداخت تمام قیمت را تمدید می کنید. و گرچه ارائه دهندگان سعی می کنند با پرداخت هزینه های پرداخت ماهانه در طی دو سال ، مشکل را کاهش دهند ، اما شما به راحتی می توانید از هر جایی از 650 تا 1000 دلار برای تلفن بعدی خود پرداخت کنید. ما نمی گوییم که تلفن های هوشمند ارزش آن را ندارند ، اما گزینه های قانع کننده ای نیز وجود دارد.


اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه هستید و هنوز هم یک گوشی بسیار توانمند به دست می آورید ، به تلفنهای بدون قفل اندرویدی نگاه خوبی بیندازید. بهترین این مدل ها از لحاظ شگفت آور ارزش خوبی از جمله عملکرد جامد ، صفحه نمایش های Full HD و عمر باتری طولانی آموزشگاه فنی را دارند. یکی از این مدل ها Moto G5 Plus است. این شامل یک طراحی آلومینیومی براق ، یک CPU هشت هسته ای و یک سنسور اثر انگشت با قیمت 229 دلار است.

 

Moto G5 PlusMoto G5 Plus

 


فقط بخاطر داشته باشید که بسیاری از تلفن های قفل شده فقط با اپراتورهای GSM مانند AT&T و T-Mobile کار می کنند و نه شبکه های مبتنی بر CDMA از Sprint و Verizon. اما تعداد گوشی های قفل نشده ای وجود دارد که با همه شرکت های مخابراتی کار می کنند. حتماً مشخصات آن را بررسی کنید تا ببینید کدام باند بی سیم تلفن را پشتیبانی می کند.

 

منابع مهم:

 

 

http://seosaaz.blog.ir/post/mobile-buy

۲۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۱:۰۹ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی احمدی

خرید رپورتاژ دانشگاهی edu - بک لینک قوی edu سئولایت (seolight)

رپورتاژ آگهی چیست؟

بطور ساده رپورتاژ آگهی یک متن است که در قالب خبر برند یا محصول مورد نظر شما را توصیف کرده و در رسانه های معتبر منتشر می شود. با استفاده از رپورتاژ آگهی شما می توانید با استفاده از قدرت و اعتبار رسانه های دیگر کسب و کارتان را تبلیغ کنید و رتبه سایت خود را در گوگل بهبود دهید. این روش از جدیدترین روش های بازاریابی آنلاین است. با داشتن رپورتاژ آگهی می توانید برند خود را به افراد زیادی بشناسانید و از مزایای بهبود سئوی سایت خود بهره مند شوید.

خرید رپورتاژ دانشگاهی edu قوی

همانطور که می دانید داشتن لینک از سایت های دانشگاهی با پسوند edu یکی از بهترین بک لینک های موجود در اینترنت است و می تواند تا حد زیادی رتبه سایت شما را بهبود ببخشد! بک لینک گرفتن از این سایت ها کار آسانی نیست و در صورتی که کسی یک رپورتاژ آگهی دانشگاهی را برای شما ارائه دهد هزینه زیادی از شما خواهد گرفت. اما ما در سئولایت با حداقل هزینه این کار را برای شما دوستان انجام خواهیم داد.

برای اطلاعات بیشتر وارد لینک روبرو شوید: https://seolight.net/reportaj

و یا با شماره 09100928003 در واتساپ پیام داده و یا تماس بگیرید.

خرید رپورتاژ دانشگاهی edu

خرید رپورتاژ دانشگاهی edu

مزایای خرید رپورتاژ در سایت های دانشگاهی

  • تاثیر بسیار زیاد در بالا بردن کلمه کلیدی مدنظر شما در گوگل
  • افزایش سریع دامین آتوریتی (DA) و پیج آتوریتی (PA) شما
  • کاهش اسپم اسکور به دلیل لینک گرفتن از یک سایت معتبر دانشگاهی
  • افزایش تراست رنک (فاکتور میزان اعتماد گوگل) سایت شما نزد گوگل

 

هزینه بسیار کمتری بابت درج رپورتاژ در یک سایت قدرتمند می دهید. (هزینه رپورتاژ سایت زومیت با آتوریتی 49 مبلغ 1350000 تومان است!)

در این محصول از سایت سئولایت ما چند رپورتاژ از سایت های قوی دانشگاهی برای شما درج خواهیم کرد و آتوریتی چند مورد از آن ها بالای 80 هستند که به جرات می توان گفت تعداد سایت های ایرانی با این آتوریتی کمتر از انگشتان یک دست هستند. تمام لینک ها فالو می باشند.

 

رپورتاژ edu

رپورتاژ edu

<< تخفیف استثنایی این محصول به مدت محدود می باشد >>

متن رپورتاژ از 500 کلمه تا 1200 کلمه می تواند باشد. توصیه می کنیم برای اینکه بهتر نتیجه بگیرید تعداد لینک ها از 3 عدد بیشتر نشوند (اگر چه می توانید تعداد لینک بیشتری هم بگذارید). قبل از”خرید رپورتاژ دانشگاهی” می توانید از ما مشاوره بگیرید.

 

برای اطلاعات بیشتر وارد لینک روبرو شوید: https://seolight.net/reportaj

و یا با شماره 09100928003 در واتساپ پیام داده و یا تماس بگیرید.

۱۶ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۳:۰۵ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی احمدی

وب سایت های مفید برای کودکان جذاب

 

 

وب سایت های مفید بچه ها باید برای کودکان جذاب باشد و هم امنیت و هم مقداری ارزش آموزشی برای موبایل والدین برای دوست داشتن آنها داشته باشد. 20 سایت زیر کمی بیشتر از مسیر ضرب و شتم و شناخته شده فرسوده توسط نیکلودئون یا دیزنی فاصله دارد!

1. PEEP و جهان گسترده
نگاه کردن

 

PEEP و Big Wide World یک سایت آموزشی سرگرم کننده و تعاملی برای افراد سه تا پنج ساله است. این سایت برای بچه های کوچک بسیار مناسب است و منابع آموزشی زیادی را در اختیار والدین قرار می دهد. صفحات رنگ آمیزی به همراه بازی ها وجود دارد ، و سایت فعالیت هایی را برای کرکره والدین و بچه ها برای انجام آفلاین ارائه می دهد. PEEP و Big Wide World چیزهای زیادی برای نگه داشتن کودکان نو پا در دوران پیش دبستانی اشغال شده دارد و دروازه ای تازه برای ایجاد عشق واقعی برای یادگیری است.

2. سرگرمی
سرگرم کننده

 

سرگرمی خود را به عنوان "علم تفریح!" کودکان و نوجوانان ترفندهای جادویی را دوست خواهند داشت و به آنها امکان می دهند خانواده و دوستان خود را تحت تأثیر قرار دهند. والدین عاشق بسیاری از صفحات صنایع دستی و وبلاگی هستند که بازی ها و موارد دیگر را بررسی می کنند. آزمایش های علمی نیز وجود دارد که بچه ها بتوانند با والدین انجام دهند. یکی از این آزمایشات ساخت یک تراریوم برای دایناسور مورد علاقه کودک است. یا از صفحه دستور العمل های مربوط به میان وعده های سالم ، صبحانه ، ناهار یا شام استفاده کنید.

3. فرار بزرگ گیاه
گیاه

فرار بزرگ گیاه در کلاس های چهارم یا پنجم به کودکان محصور می شود. این درب اتوماتیک سایت الحاقی از دانشگاه ایلینویز است و برای آموزش بچه ها در مورد گیاهان و سیستم های آنها از طریق حل مسئله می باشد. فعالیت هایی برای تقویت ریاضی ، علوم ، مطالعات اجتماعی ، و حتی هنر ساخته شده است. کودکان می توانند صفحات را به طور مستقل کار کنند ، اما پدر و مادر می توانند از این باغ لذت ببرند. والدین ممکن است بخواهند یک باغ کوچک را راه اندازی کنند یا بذر کاشت کنند تا فرزندان بتوانند رشد زندگی گیاهان را برای خود ببینند.

4. تغییر باغ وحش: بازی های حیوانات
 

این سایت یک شادی واقعی است ، حتی پدر و مادر ممکن است التماس کنند تا بیت کوین که نوع خاصی از حیوانات از کجا واقع شود. Switch Zoo بازی های زیادی برای نگه داشتن بچه ها دارد. والدین از این واقعیت که بچه ها هنگام بازی یاد می گیرند قدردانی می کنند. بچه ها از ساخت حیوانات خود ، ساختن زیستگاه های مناسب و موارد بسیار دیگر لذت می برند. منابع آموزشی نیز وجود دارد که والدین ممکن است بخواهند به آنها کمک کنند تا فرزندشان حتی بیشتر یاد بگیرد.

5. حباب
حباب ها
این سایت متعلق به شخصی است که به غیر از خود استاد پرفسور رهاورد حباب فعالیت می کند. سایت bubblesphere مملو از دستور العمل هایی برای ساخت حباب های بزرگ و خارق العاده است یا یک نوع کوچک از آن ها را تهیه کرده است. بچه ها می توانند تجربیات خود را در انجمن آزمایش و ارسال کنند. کودکان و نوجوانان می توانند دستور العمل های خود را اضافه کنند ، در حالی که یاد می گیرند حباب ها را از همه نوع مخلوط کرده و درست کنند. کودکان همچنین می توانند ماجراهای استاد حباب در سراسر جهان را ردیابی کنند.

 

 

۱۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۵:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی احمدی

معرفی آموزشگاه برق فن آموزان fanamoozan

معرفی آموزشگاه فن آموزان

با توجه به پیشرفت های حاصل شده در 10 سال گذشته در زمینه های مختلف از جمله موبایل و وسایل الکترونیکی، دوره هایی در راستای آموزش مطالب در زمینه تعمیر و پشتیبانی از این ابزارها مورد نیاز است. البته بسیاری از افراد به الکترونیک و موبایل و بردهای الکترونیک بسیار علاقه مند هستند و به این دلیل به دنبال یادگیری آنها می روند. برای این منظور ما به شما آموزشگاه فن آموزان را بعنوان یکی از بهترین آموزشگاهها در تهران معرفی می کنیم. این آموزشگاه از اساتید به نام و مدرسین با تجربه کاری بالا در زمینه صنعت بهره می برد و بهترین دوره های را با بالاترین کیفیت برای شما برگزار می کند.

معرفی آموزشگاه فن آموزان، بزرگترین آموزشگاه برق و الکترونیک ایران

معرفی دوره های آموزشگاه فن آموزان

آموزشگاه فن آموزان به عنوان یکی از بزرگترین آموزشگاه های برق و الکترونیک ایران، دوره های مختلفی را در زمینه برق و الکترونیک و تاسیسات برگزار می کند. از جمله دوره های این آموزشگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دوره آموزش تعمیرات موبایل در آموزشگاه فن آموزان

این دوره مختص کسانی است که علاقمند هستند در زمینه تعمیرات موبایل فعالیت کنند و یا کسب و کاری در این زمینه دارند و قصد دارند آن را گسترش دهند، بنابراین با شرکت در دوره تعمیرات موبایل می توانند به هدف خود برسند. شما در این دوره با اجزای سخت افزاری موبایل های مختلف از جمله سامسونگ، اپل، هواوی و ... و مشکلاتی که ممکن است در آنها بوجود آید، آشنا خواهید شد. عیب یابی سخت افزاری یکی از موارد مهم در این دوره می باشد و در نهایت نحوه تعمیر و رفع مشکلات سخت افزار موبایل را فرا خواهید گرفت.

 

  • دوره آموزش PLC در آموزشگاه فن آموزان

PLC  یک کنترل کننده منطقی است که قابلیت برنامه ریزی دارد. می توان گفت PLC یک مجموعه کامل از سخت افزار و نرم افزار می باشد که عملیات کنترل را ساده تر می کند. شما برای کنترل فرایندهای مکانیکی و الکترونیکی و صنعتی می توانید از PLC استفاده کنید. به عنوان مثال کارخانه ای تولید کننده قطعات و موارد مکانیکی از این کنترل کننده استفاده می کنند.

دوره آموزش PLC مهارت کارکرد با این کنترل کننده را به شما آموزش می دهد به طوری که پس از یادگیری آن می توانید در خطوط تولید کارخانه ها مشغول به کار شوید.

معرفی آموزشگاه فن آموزان، بزرگترین آموزشگاه برق و الکترونیک ایران

  • دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی در آموزشگاه فن آموزان

در صورتی که به تعمیر لواز خانگی دارید و یا در این زمینه فعالیت می کنید، می توانید با یادگیری این دوره به صورت حضوری و غیر حضوری به مشتریان خود در زمینه انواع لوازم خانگی، خدمات لازم را ارائه دهید. تعمیرات لواز خانگی شامل تعمیر بردهای کنترلی، یخچال، فریزر، اتو و بسیاری از وسایل خانگی  می باشد.

  • دوره آموزش نصب پکیج دیواری در آموزشگاه فن آموزان

آموزش نصب پکیج دیواری به صورت کاملا عملی در آموزشگاه فن آموزان برگزار شده و کارآموزان با نصب انواع پکیج های دیواری آشنا خواهند شد. برای کسب مهارت بیشتر کارآموزان، دوره آموزش تعمیرات پکیج دیواری نیز تدارک دیده شده تا کارآموز به تمام شاخه پکیج های دیواری مسلط شود. در این دوره چند برند مطرح بازار به صورت عملی آموزش داده می شود. از جمله سرفصل های این دوره می توان به آموزش نصب شیرهای ورودی و خروجی، آموزش نصب مبدل حرارتی و آموزش نصب و تنظیم ترموستات اشاره کرد.

  • دوره آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی در آموزشگاه فن آموزان

بردهای الکترونیکی امروزه بسیار گسترش یافته اند و در بسیاری از کامپیوترها ، وسایل الکترونیکی، وسایل خانگی و موبایل به کار گرفته می شوند. در صورتی که هر یک از آنها بنا به دلایلی دچار مشکل شوند، نیاز به تعمیر خواهند داشت و هزینه تعمیر بسیار کمتر از هزینه تعویض است که این به نفع مشتری است. به دلیل اینکه استفاده از این ابزارها بسیار زیاد شده، نیاز به فراگیری تعمیر بردهای الکترونیک نیز احساس می شود. شما با فراگیری این دوره می تواند توانایی های خود را گسترش دهید و به کسب و کار خود رونق دهید.

معرفی آموزشگاه فن آموزان، بزرگترین آموزشگاه برق و الکترونیک ایران

  • دوره آموزش برق ساختمان در آموزشگاه فن آموزان

برق کشی ساختمان، یکی از کارهایی است که می توان گفت در مراحل پایانی ساخت و ساز انجام می شود. با فراگیری دوره آموزش برق ساختمان می توانید در پروژه های مختلف ساختمانی، کار بگیرید. درآمد این کار بسیار قابل توجه است، به خصوص اگر شما چندین پروژه را در این زمینه بگیرید می توانید آن را به عنوان یک منبع درآمد خوب در نظر بگیرید. در این دوره تمام مراحل برق کشی ساختمان و نکات قابل توجه در آن آموزش داده می شود.

معرفی آموزشگاه فن آموزان، بزرگترین آموزشگاه برق و الکترونیک ایران

اعطای گواهینامه معتبر برای هر دوره توسط آموزشگاه فن آموزان

آموزشگاه فن آموزان پس از اتمام هر دوره از دانشجویان آزمون خواهد گرفت که در صورت قبولی و کسب امتیاز کافی در دوره، به شما دانشجویان عزیز گواهینامه معتبر زیرنظر سازمان فنی و حرفه ای اعطا می کند. این گواهینامه قابل ارائه در هر سازمانی می باشد.
 

ثبت نام در دوره های آموزشگاه فن آموزان چگونه است؟

شما می توانید هر یک از دوره های دلخواه خود را بدون محدودیت ثبت نام کنید و آن دوره ها را بگذرانید. کسانی که جویای کار هستند و به دنبال راه اندازی یک کسب و کار هستند می توانند در این آموزشگاه سرمایه گذاری کرده و با فراگیری هر یک از دوره ها، یک کسب و کار پردرآمد راه اندازی کنند.

برای ثبت نام در آموزشگاه فن آموزان نیازی به مراجعه حضوری نیست، کافیست از طریق فرم مربوطه و پرداخت مبلغ پیش ثبت نام، ثبت نام خود را کامل نمایید. شما می توانید به سایت آموزشگاه فن آموزان مراجعه کرده و با روش های دیگری که در زیر آورده شده در دوره ها ثبت نام کنید:

  • روش اول: ثبت نام با فرم پیش ثبت نام در آموزشگاه فن آموزان

شما در این روش یک فرم پیش ثبت نام تکمیل و ارسال می کنید که پس از بررسی آن، کارشناس آموزشگاه فن آموزان با شما تماس خواهد گرفت و به شما اطلاعات و مشاوره لازم را خواهند داد. با مشاوره ای که کارشناس به شما می دهد، شما می توانید از تمامی موارد در دوره ها آگاهی کسب کنید و تصمیم درست را برای ثبت نام در دوره بگیرید.

  • روش دوم: ثبت نام آنلاین در آموزشگاه فن آموزان

پس از تصمیم گیری برای شرکت در دوره ها، می توانید به صورت آنلاین در دوره دلخواه خود ثبت نام کنید. در صورتی که ثبت نام خود را آنلاین انجام دهید، می توانید از یک تخفیف 5 درصدی بهره ببرید.

  • روش سوم: ثبت نام با تماس در آموزشگاه فن آموزان

علاوه بر ثبت نام آنلاین می توانید با آموزشگاه فن آموزان تماس بگیرید و مراحل ثبت نام پیامکی خود را تکمیل کنید.

  • روش چهارم: ثبت نام حضوری در آموزشگاه فن آموزان

یکی دیگر از روش های ثبت نام، روش حضوری می باشد. در این روش شما به صورت حضوری به آموزشگاه مراجعه می کنید و ثبت نام خود را انجام می دهید.

مدارس برق و برنامه های درجه

تکمیل یک برنامه برق از طریق دانشکده فنی یا کالج جامعه قبل از شروع برنامه کارآموزی ممکن است به دلایل زیادی سودمند باشد:

(1) این امکان را به شما می دهد تا تصمیم بگیرید که آیا حرفه ای به عنوان یک برق ، برای شما مناسب است یا خیر.

(2) این امکان را به شما می دهد که به جای دوره کارآموزی ، کلیه نیازهای کلاس را در یک برنامه مداوم تکمیل کنید.

(3) این امکان را به شما می دهد تا دانش خود را با دانش بنیادی در مورد اصول برق وارد کنید.

(4) به شما امکان می دهد تحصیلات خود را در حالی که منتظر پذیرش در یک برنامه کارآموزی هستید ، شروع کنید.

استانداردهای اعتبار سنجی

اعتباربخشی برای برنامه های برق متفاوت است. با این حال ، بسیاری از افراد معتبر ملی را از طریق یک یا چند آژانس زیر به دست می آورند:

کمیسیون اعتبار سنجی آموزش از راه دور (DEAC)
کمیسیون اعتبار بخشی مدارس و کالج های شغلی
شورای اعتباربخشی آموزش مداوم و آموزش (ACCET)
شورای اعتبار بخشی برای دانشکده ها و مدارس مستقل
شورای آموزش حرفه ای
مؤلفه های برنامه درسی

اکثر برنامه های برق منجر به داشتن مدرک دیپلم / گواهینامه یا مدرک کاردانی می شوند.

اکثر برنامه های دیپلم و گواهینامه شغلی برای تکمیل حدود یک سال طول می کشد ، در حالی که برنامه های مدرک کاردانی برای تکمیل حدود دو سال و شامل حدود 60 اعتبار ترم است.

اگرچه اکثریت قریب به اتفاق برنامه های برق ، مؤلفه ساعت کلاس مورد نیاز برای صدور مجوز از ایالت / محلی را برآورده می کنند ، اما مهم است که با مجوز خود را بررسی کنید.

برنامه های گواهینامه شامل کلیه دوره های اصلی طراحی شده برای آماده سازی شما برای کارآموزی قریب الوقوع خود است ، در حالی که برنامه های مدرک کاردانی به شما امکان می دهد دوره عمیق تری از آموزش را دریافت کنید. بسیاری از برنامه های مدرک دانشگاهی به دانشجویان این امکان را می دهند که دوره هایی را در مناطق تخصصی مانند انرژی تجدید پذیر یا فناوری الکتریکی صنعتی بگذرانند.

بسیاری از برنامه ها بصورت آنلاین و یا از طریق کلاسهای عصرانه ارائه می شوند که مربیان استاد برق نیز در این راه پشتیبانی می کنند.

 

رشته های آموزشگاه های برق 

برنامه های برق بر استفاده از دانش فنی و مهارت های مربوط به نگهداری ، بهره برداری و تعمیر سیستم های برقی و دستگاه تمرکز دارند. یک برنامه تحصیلی معمولی شامل دوره های زیر است:

Conduit Work
مبانی و ابزارهای برقی
جعبه های برقی ، ظروف و کلیدها
مدارها و سیستمهای برقی
تجهیزات برقی تاسیسات تجاری
دستگاههای حفاظت سیم کشی برق
زمین و سیم کشی
نصب روشنایی ، پنکه های سقفی و لوازم خانگی
آشنایی با سیم کشی تجاری
پنل های ورودی و برق
شرایط پذیرش

ورود به دیپلم برق یا برنامه مدرک دانشگاهی به طور کلی نیاز دارد:

یک مدرک GED یا دبیرستان
سوابق کیفری عاری از محکومیت های قبلی برای جرم و جنایات جدی
صفحه نمایش دارویی تمیز
واکسیناسیون لازم و معاینه بهداشتی
برنامه های کارآموزی برق: یادگیری در حالی که درآمد
بسیاری از برنامه های کارآموزی برای برق کاران فرصتی بی نظیر برای دریافت آموزش و آموزش لازم برای تبدیل شدن به یک مسافر دارای مجوز دولتی - همه در حالی که می توانید یک چک دستمزد داشته باشید!

اگرچه شرایط دولت متفاوت است ، بیشتر آنها بین 500 تا 1000 ساعت آموزش فنی (کلاس درسی) و بین 8000 تا 10،000 ساعت آموزش در محل کار (کارآموزی) نیاز دارند. کارآموزان برق در تمام وقت کار می کنند. یک دوره کارآموزی متوسط ​​با دوره های درسی بین 4 تا 5 سال طول می کشد.

شما می توانید دوره کارآموزی برق را از طریق تعدادی از سازمان ها و کارفرمایان کامل کنید:

دانشکده ها و دانشکده های صنفی / تجاری: بسیاری از همان مدارس که برنامه های دیپلم یا گواهینامه را ارائه می دهند نیز دوره های کارآموزی یکپارچه ارائه می دهند.
کارفرمایان خصوصی
مراکز آموزش کارآموزی
S. نظامی
برنامه های کارآموزی اتحادیه
کلیه کارآموزی های برق باید توسط هیئت های نظارتی ایالتی و قضایی تصویب شده و به مقررات ایالتی پایبند باشند. بیشتر حامیان ثبت نام کارآموزی به طور مستقیم با کالج های جامعه کار می کنند تا تکمیل همه ساعات مورد نیاز در کلاس را بهتر انجام دهند.

Mynextmove.org (برنامه ای از بنیاد میراث بعدی Nextstar) و کارآموزی ایالات متحده (برنامه وزارت کار ایالات متحده) منابع عالی برای یافتن کارآموزی ثبت نام شده در ایالت شما هستند. بخش مقررات حرفه ای ایالت / هیئت مدیره پیمانکاران شما نیز برنامه های مصوب کارآموزی را لیست می کند.

بزرگترین برنامه کارآموزی و آموزش در ایالات متحده ، آموزش برق ALLIANCE است ، تلاش مشترک بین انجمن ملی پیمانکاران برق (NECA) و اخوان بین المللی کارگران برق (IBEW). از زمان آغاز به کار 70 سال پیش ، آموزش برق ALLIANCE بیش از 350،000 نفر را از طریق برنامه های وابسته محلی آموزش داده است.

ویژگی های برنامه ALLIANCE:

دانشجویان به یک کتابخانه آموزش عظیم برق و مربیان مجرب دسترسی دارند.
حداقل یک مرکز آموزشی ALLIANCE در هر ایالت واقع شده است.
برنامه درسی اصلی برنامه با توجه به هر مرحله متفاوت است.

منبع: https://fanamoozan.com/

۱۳ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۵:۲۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی احمدی

تعمیرات موبایل در بهترین و حرفه ای ترین مکان

آموزشگاه فن آموزان تهران بهترین انتخاب کارآموزان یادگیری تعمیر موبایل

تعمیرات موبایل در یک مرکز تخصصی و حرفه ای خاطر شما را تا سال ها از کارکرد درست گوشی موبایل آسوده خواهد نمود. این مرکز از طریق آپشن سرویس در مرکز به رفع ایراد پیش آمده در دستگاه کاربران اقدام می نماید . کارگاه های تعمیراتی این مرکز به شکل پارت های تفکیک شده طراحی شده است . تکنسین ها در هر واحد به تعمیر یک دستگاه  خاص مبادرت می ورزند . همین امر موجب می گردد کارشناسان با دقت و تمرکزی بیشتر پروسه ی تعمیر را انجام دهند .

ابزارآلات تعمیر مرکز سخت افزار ایران ، توسط مجرب ترین کارشناسان فراهم و خریداری شده اند . این مرکز با ورود تجهیزات مدرن سعی در خریداری و مجهز کردن کارگاه های فنی خود به تجهیزات درجه یک دارد . از این رو کارشناسان این مرکز با ارائه ی جدیدترین تجهیزات ، بهترین خدمات تعمیرات موبایل را ارائه می نمایند .

تعمیرات تخصصی موبایل نیازمند حضور کادرفنی آشنا به علم کامپیوتر و الکترونیک می باشد . به همین دلیل مرکز سخت افزار ایران تمامی تلاش خود را برای استخدام مهندسین و تکنسین های توانمند به کار گرفته است . کارشناسان ما به ارائه ی تمامی خدمات مربوط به تعمیر و سرویس همه ی برندهای معتبر این دستگاه اقدام می نمایند . تعمیرات گوشی اپل ، تعمیرات گوشی ال جی ، تعمیرات گوشی  سامسونگ ، تعمیرات گوشی اچ تی سی ، تعمیرات گوشی شیائومی، تعمیرات گوشی هوآوی و… در نمایندگی تعمیر موبایل مرکز سخت افزار ایران انجام می گردد.

https://www.asriran.com/fa/news/145121/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D9%88-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%D9%8A%D9%86-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%B3-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87

تعمیرات موبایل با ضمانت نامه معتبر

کادرفنی نمایندگی موبایل در واحدهای تخصصی تعمیرات موبایل بهترین خدمات تعمیر را ارائه می نمایند . کارگاه های فنی این مرکز به صورت پارت های تفکیک شده طراحی شده است . این کارگاه ها مجهز به مدرن ترین ابزارآلات تعمیر می باشند . کارشناسان این مرکز با ارائه ی جدیدترین تجهیزات ، بهترین خدمات تعمیر را ارائه می نمایند . کارشناسان این مرکز با تمرکزی هرچه بیشتر به تعمیر دستگاه کاربران مبادرت می ورزند .

کادرفنی مرکز تعمیر موبایل با حضور در دوره های آموزشی بین المللی صاحب دانشی به روز گشته اند . از این رو کاربران می توانند با آسودگی خاطر دستگاه معیوب خود را به دست مهندسین این مرکز بسپارند . تخصص کارشناسان این مرکز با شرکت در آزمون های متعدد علمی مورد ارزیابی قرار گرفته است . کادرفنی نمایندگی موبایل قادر به رفع ایراد در دستگاه هایی هستند که سایر مراکز از انجام آن عاجزند . چنانچه شما عزیزان مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی واحدهای تخصصی تعمیرات موبایل هستید ، می توانید به لینک مربوط مراجعه و وارد صفحه ی مرتبط با محصول موردنظر گردید .

 

تعمیر نرم افزاری موبایل

برای تعمیر نرم افزاری موبایل باید از تکنسین ها و کارشناسان حوزه نرم افزار کمک بگیرید. تعمیر  نرم افزار موبایل در سیستم عامل های اندروید یا آی او اس مسیر های جداگانه ای دارد. تعمیرکاران هر حوزه به صورت جداگانه اقدام به اجرای سرویس های تعمیراتی می کنند.

تعمیر نرم افزاری موبایل شامل مواردی از قبیل تعمیر خاموش شدن خودکار، کند شدن ، کار نکردن GPSGPS، هنگ کردن صفحه نمایش موبایل اپل، مشکلات آپدیت سیستم عامل ها، کار نکردن بلوتوث، داغ شدن موبایل، از کار افتادن ویبره، قطع و وصل شدن وای فای، کار نکردن تاچ، نصب کامل انواع رام ها (کاستوم و رسمی) ، فلش کردن، آنلاک کردن بوت لودر، روت کردن تمامی گوشی ها، تغییر یا ترمیم سریال انواع گوشی ها، ساخت اپل ای دی، بکاپ و ریستور کردن اپل و اندروید و مسائلی از این دست می شود. خدمات تعمیر نرم افزاری موبایل شامل حال تمام برند ها و تمام گوشی ها می شود.

http://gadgetnews.net/325403/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AE%D8%AA%D9%84%D9%81-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87/

رفع مشکل شارژ نشدن موبایل

گاهی احتمال دارد گوشی مدت زمان نسبتا زیادی را در شارژ سپری کند، اما باتری قادر به شارژ کامل و مجدد نباشد. این اتفاق به خصوص در زمانی که کاربر کار واجبی با گوشی خود دارد، بسیار دردسرساز  می گردد. یکی از عواملی که ممکن است موجب پیدایش مشکل شارژ نشدن موبایل شود، وجود گردوغبار بیش از اندازه در پورت مرتبط با شارژ موبایل است.

پیشنهاد می نماییم جهت رفع گردوغبار و آلودگی های موجود در این بخش از دستگاه، از یک اسپری هوای فشرده استفاده کنید. مسلما خرابی باتری نیز می تواند دلیل مهمی در شکل گیری معضل شارژ نشدن گوشی موبایل باشد. نمایندگی تعمیرات موبایل مجموعه ای فوق تخصصی است که با به کارگیری دانش به روز کارشناسان خود ریشه ی بروز مشکل شارژ نشدن گوشی های را یافته و کلیه ی مراحل تعمیراتی را براساس پارامترهای اصولی و استاندارد انجام می دهد.

https://www.asriran.com/fa/news/145121/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D9%88-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%D9%8A%D9%86-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%B3-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87

تعمیر مشکل عدم خوانش سیم کارت در موبایل

عدم خوانش سیم کارت در موبایل مشکل رایجیست که ممکن است در اثر اختلالات ساختار سیم کارت و یا تداخلات سخت افزاری و نرم افزاری قطعات داخلی گوشی از جمله جایگاه سخت افزاری سیم کارت به وجود آید. به هنگام پیدایش این مشکل بهتر است در ابتدا گوشی مورد نظر را ری استارت کنید و یا سیم کارت مربوطه را بیرون کشیده و بار دیگر در گوشی جای دهید.

چنین اقداماتی می تواند باعث کشش آنتن به سیم کارت درون گوشی شود. ایرادات ناشی از فلش کردن، رجیستر نشدن قانونی سیم کارت و فعالیت بدافزارهای مخرب نیز از دیگر مسائلی هستند که در خوانده نشدن سیم کارت توسط گوشی نقش دارند. در خاطرنشان می نماییم که کارشناسان ما در نمایندگی رسمی تعمیرات موبایل با اعمال مراحل عیب یابی ریزبینانه مشکل خوانده نشدن سیم کارت را با صرف مدت کوتاهی مرتفع می سازند.

http://www.g-m-u.ir/%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C/200

تعمیر موبایل خاموش شده

روشن نشدن موبایل دلایل مختلفی دارد. خرابی باطری، خرابی مدار شارژ، سوختن آی سی تغذیه، ویروسی شدن دستگاه، خرابی برد، ایراد در هارد گوشی و.. می تواند از دلایل روشن نشدن گوشی باشند. اگر با چنین مشکلی در موبایل خود مواجه شدید در وهله اول از شارژ داشتن باطری گوشی مطمئن شوید. همچنین دستگاه را با شارژر دیگری به برق بزنید و آن را روشن کنید. اگر با این کار دستگاه روشن نشد، باطری دستگاه را با یک باتری مشابه، تعویض کنید.

اگر باز هم موبایل شما روشن نشد آنگاه باید برای عییب یابی و تشخیص ایراد به واحد تعمیرات موبایل مراجعه کنید. تشخیص مشکل اصلی روشن نشدن دستگاه تنها با استفاده از ابزارهای ویژه و روش های تخصصی صورت می گیرد. ایراد در مدار شارژ، آی سی ها و برد دستگاه می تواند از مهمترین دلایل روشن نشدن گوشی باشد. در این مرکز با بررسی تمامی این قسمت ها، تعمیر موبایل خاموش شده انجام می‌شود و در صورت نیاز برخی از قطعات دستگاه تعویض می‌گردد.

https://www.apktops.ir/android-amoozeshbargh.html/

تعمیر سخت افزاری موبایل

برای دریافت بهترین خدمات در حوزه تعمیر سخت افزاری موبایل باید درایت داشته باشید و مرکزی معتبر و پیشرفته را انتخاب کنید. امروزه به همان اندازه ای که استفاده از گوشی های تلفن همراه رواج یافته است و بسیار متداول و رایج است، مراکزی که خدمات تعمیراتی در حوزه موبایل ها و گوشی های مختلف ارائه می دهند، هم بسیار زیاد شده است. اما واقعیت این است که نمی توان به هر مرکزی اطمینان کرد و برای دریافت خدمات از آن کمک گرفت. حوزه تعمیرات موبایل در حالت کلی به دو بخش نرم افزار و سخت افزار تبدیل می شود.

تعمیرات سخت افزاری شامل مواردی از قیبل تعمیر یا تعویض باتری، تعمیر یا تعویض تاچ و ال سی دی، تعمیر یا تعویض قاب گوشی، تعمیر یا تعویض دکمه های گوشی، تعمیر یا تعویض برد گوشی، تعمیر یا تعویض سوکت های گوشی، تعمیر یا تعویض اسلات حافظه یا سیم کارت، تعمیر الکترونیک برد موبایل و موارد از این دست است. بدیهی است برای آنکه خدمات تعمیر سخت افزاری موبایل با کیفیت انجام شود، به آرشیوی مجهز و اصل از قطعات و تجهیزات جانبی نیاز است.

در این مرکز تمام تجهیزات لازم برای اجرای یک تعمیر سخت افزاری با کیفیت فراهم است. خدمات تعمیر سخت افزاری موبایل شامل حال تمام برند ها و تمام گوشی ها می شود. تمام خدمات نیز همراه با ضمانت نامه های معتبر و کتبی ارائه می شود.

https://www.isna.ir/news/97101206830/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84

تعمیر دوربین موبایل

نمایش صفحه‌ای سیاه توسط دوربین گوشی، عمل نکردن فلاش گوشی و مشکل تار و بی‌کیفیت بودن دوربین گوشی همه از مشکلات رایج دوربین‌های موبایل هستند. منشأ بروز هر یک از این مشکلات هم می‌تواند اختلالات نرم‌افزاری باشد و هم اختلالات سخت‌افزاری. تکنسین‌های مرکز سخت‌افزار ایران با برخوردار بودن از تخصص بالا در تعمیر دوربین موبایل تمامی موارد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را با دقت مورد بررسی قرار داده و پس از پیدا کردن منشأ هر یک از مشکلات دوربین موبایل با استفاده از پروسه تعمیرات تخصصی دوربین موبایل، مشکلات آن را برطرف می‌کنند.

 

منابع:

 

http://barghnews.com/fa/news/36430/plc-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D9%85%D8%AE%D8%AA%D9%84%D9%81-%D9%BE%DB%8C-%D8%A7%D9%84-%D8%B3%DB%8C



 

۰۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۴:۵۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی احمدی

کرکره برقی را چگونه برای مغازه نصب کنیم؟

آموزش تصویری نصب کرکره برقی برای مغازه

شما در این مقاله با 0 تا 100 آموزش تصویری نصب کرکره برقی آشنا خواهید شد. شما علاوه بر یادگیری طریقه نصب کرکره برقی با نکات ریز این تخصص نیز آشنا شده و می توانید از فیلم آموزش نصب کرکره برقی نیز استفاده نمایید.

طی پروژه زیر یک کرکره قدیمی آهنی با یک کرکره برقی آلومینومی دوپل دارای موتور توبولار تعویض شده و مراحل راه اندازی و نصب کرکره برقی انجام خواهد شد.

1. مراحل آموزش تصویری نصب کرکره برقی در تهران

 

این کرکره آهنی بسیار قدیمی بوده و  فنر آن خراب شده است. به همین دلیل کار بالا و پایین کردن آن بسیار مشکل بوده و حرکت دادنش برای صاحب مغازه سخت است. به این منظور بالاخره صاحب مغازه تصمیم گرفته است تا  یکی از  انواع کرکره برقی را نصب کرده و بجای سختی کشیدن خیلی راحت  و با استفاده از ریموت، کرکره برقی خود را  بالا و پایین بکشد.

 

ایشان پس از پرس وجوی فراوان  و کمک گرفتن از سایر مغازه داران اطراف، شرکت ایران کرکره را با شماره تلفن ٠٢١٥٥٤٤٩٠٦٤  به عنوان یک شرکت معتبر نصب کرکره برقی پیدا کردند. پس از تماس مشتری  یکی از پرسنل شرکت در اسرع وقت خدمت ایشان رسیده  و کار اندازه گیری کرکره برقی را با دقت انجام دادند. پس از محاسبه اندازه کرکره برقی و دریافت اطلاعات از مشتری نصاب کرکره برقی به ایشان قیمت کرکره برقی را اعلام نمودند. پس از توافق کار نصب کرکره برقی شروع شد و شما هم اکنون آموزش تصویری نصب کرکره برقی درب مغازه ایشان را مشاهده خواهید نمود.

 

2. تخریب کرکره آهنی قدیمی قبل از نصب کرکره برقی توسط نصاب کرکره برقی

بعد از محاسبه اندازه کرکره برقی، مراحل ساخت کرکره برقی انجام می شود. پس از آن نصاب کرکره برقی با کرکره ی مونتاژ شده و قطعات کرکره برقی از جمله موتور توبولار، رسیور، پروفیل، لوله ، جعبه ابزار و دستگاه جوش و سنگ فرز دوباره در محل حاضر شده و کار تخریب کرکره ی قدیمی را شروع می کند.اولین کاری که نصاب کرکره برقی برای تخریب کرکره برقی انجام خواهد داد  این است که ریل کرکره قدیمی رو به شکل زیر برش خواهد داد.

وقتی کرکره قدیمی پایین است  دقیقا باید هر دو قدیمی رو همانند شکل پایین برش بدهیم. با پایین بودن کرکره آهنی وقتی از سنگ فرز استفاده میکنیم به شیشه میرال یا اجناس داخل مغازه آسیب نمی رسد.

 

تخریب کرکره آهنی قدیمی قبل از نصب کرکره برقی توسط نصاب کرکره برقی

3. بیرون کشیدن کرکره آهنی قدیمی قبل از نصب کرکره برقی

 

بعد از برش ریل،  کرکره آهنی قدیمی را  دقیقا مثل شکل از شیار هایی که برش داده ایم بیرون کشیده و تا جایی که فنرها دیده بشوند کرکره را پایین تر خواهیم کشید.

 

حالا باید پیچ هایی که کرکره را به فنرها متصل کردند باز کنیم. تعداد فنرها به اندازه و وزرن کرکره قدیمی بستگی دارد. معمولا به ازای هر فنر باید یک پیچ باز بشود. این پیچ ها اکثرا با اچار ١٣ باز خواهند شد. ناگفته نمتند که این کار بسیارخطرناک است و باید با حواس نصاب کرکره برقی جمع باشد.

 

هیچ وقت فراموش نکنید که بعضی از فنرها شکسته شده هستند و شارژ ندارند. در عوض بعضی از آنها شارژ دارند. یعنی زمانی که پیچ را باز می کنید با نیروی و فشار بسیار زیادی آزاد خواهند شد.  پس در هنگام نصب کرکره برقی مواظب خودتان باشید. در آموزش تصویری نصب کرکره برقی زیر شما مرحله  باز کردن پیچ کرکره برقی را مشاهده خواهید کرد.

 

بیرون کشیدن کرکره آهنی قدیمی قبل از نصب کرکره برقی

بعد از برش دادن شیار بر روی ریل ها، باز کردن پیچ فنرها و آزاد کردنه آنها، کرکره را با احتیاط از ریل خارج کرده  و از پایین به بالا رول می کنیم. پس از رول کردن کرکره، آن را با طناب می بنیدم و کنار می گذاریم.


 
4- باز کردن شفت کرکره قدیمی قبل از نصب کرکره برقی

 

بعد از مراحل فوق نوبت به باز کردن شفت کرکره قدیمی می رسد. معمولا شفت توسط ٢ عد پیچ بلند به پلیت قدیمی متصل شده است. بنابراین با باز کردن دو پیچ متصله به آن شفت را باز کرده و رو به بالا می کشیم تا شفت آزاد بشود. البته گاهی اوقات شفت  به کمک جوش متصل شده است. در این حالت باید با سنگ فرزجوش را برش بدهیم تا شفت رو ازاد کنیم.
 

5- جدا کردن ریل کرکره آهنی قدیمی قبل از نصب کرکره برقی

 

در انتها  باید ریل های قدیمی را در صورت امکان در از بدنه محل نصب کرکره برقی جدا کنیم. یعنی اگر بوسیله شاخک متصل شده اند شاخک ها را برش دهیم و یا اگر توسط جوش به ستون های دیوار متصل شده اند، به کمک سنگ فرز جوش را برش داده  و ریل ها را آزاد کنیم.  در آموزش توصویری نصب کرکره برقی تمام این مراحل به صورت قدم به قدم نمایش داده شده است.

۰۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۱:۵۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی احمدی

روانسازی درب ریلی پیش از نصب جک برقی و درب اتوماتیک ریلی

نصب جک درب اتوماتیک

اکنون کمتر ساختمانی، فروشگاه و ... را می توان مشاهده کرد که از سیستم اتوماستون درب اتوماتیک و جک برقی برای مجموعه خود بهره نبرده باشد. دربهای اتوماتیک علاوه بر امنیت و زیبایی، صرفه جویی در زمان و انرژی یکی از نیاز های مدرن ما می باشد.

 

درب اتوماتیک 

به طیف گسترده ای از محصولات الکترومکانیک و هیدرولیک که بصورت خودکار جهت باز و بسته شدن گیت های ورودی به کار می روند اطلاق می شود. درب های اتوماتیک انواع مختلفی را شامل می شوند (چه از نظر نوع و چه عملکرد) که هر یک کارکرد و کاربرد خاص خود را دارند و با توجه به نیاز اقدام به خرید یک اتوماسیون جک درب اتوماتیک مناسب نمایید.

 

کاربرد جک برقی پارکینگی

اصولآ تمام دربهای پارکینگ و یا دربهای بزرگ مجهز به سامانه اتوماسیون هستند و استفاده از این سیستم میتواند سرعت عمل را در رفت و آمد افزایش دهد و همچنین از اتلاف انرژی جلوگیری کند برای مثال شما در یک کوچه باریک و پر رفت و آمد زندگی میکنید و زمانی که به ورودی پارکینگ خود میرسید و از جک برقی بهره نمیبرید مجبور به توقف میشوید تا درب را به صورت دستی باز کنید با این کار هم خودروی شما مدتی روشن میماند و هم شما ترافیک کوچکی را در کوچه درست کرده اید که اگر درب پارکینگ اتوماتیک بود هیچ کدام از اینها به وقوع نمی پیوست.

 

1. جک درب اتوماتیک هیدرولیک

جک برق هیدرولیک مصارف و کاربرد خاص خود را دارد، اساس کار این سیستم ها با نیروی تحت فشار روغن متراکم کار می کند، جک پارکینگی هیدرولیک برای مکان هایی با تردد بسیار بالا یا درب های بسیار سنگین مثل درب کارگاه ها و کارخانه ها کاربرد دارد.

بدلیل نوع عملکرد سیستم هیدرولیک این جک ها کاملا بی صدا بوده و بدون اصطحلاک می باشند، شاید بتوان نقطه ضعف درب های هیدرولیک را هزینه های بالای نگه داری و سرویس آنها دانست.

 

2. جک درب اتوماتیک الکترومکانیک

جک برقی اتوماتیک الکترومکانیک یا گیربوکسی که بیشترین استفاده را در پارکینگ های منازل شخصی دارند، اساس کار جک دربازکن الکترومکانیکی براساس موتور و چرخ دنده های آنها می باشد که با جریان برق 220 ولت و در بعضی مدل ها 24 ولت کار می کنند.

یک پکیج کامل جک پارکینگی بازویی شامل دو بازو چپ و راست، برد مدارفرمان، چشمی فتوسل، براکت های نصب، آنتن گیرنده و ریموت می باشد. نیاز به سرویس و نگه داری کم و آسیب پذیری در مقابل فشار و ضربه از نکات جک های درب کنترلی ریموتی می باشد.

نصب جک پاکینگی - نصب درب اتوماتیک

نصب جک برقی درب کنترلی

به نکته مهمی که باید در اینجا شاره کنم نصب جک پارکینگی بازویی می باشد، چرا که اصولی عامل اصلی در کارکرد صحیح و طول عمر درب اتوماتیک شما می باشد.

نصب جک پارکینگ نیاز به اندازه گیری دقیق، رعایت دقیق زوایا، رعایت اصول جوشکاری دارد و از همه مهمتر استفاده از سیم و کابل و متریال با کیفیت دارد. نصب جک برقی اتوماتیک اگر به صورت صحیح انجام گردد عمر مفید محصول را به طور چشم گیری افزایش می دهد.

دسته بندی جک های اتوماتیک براساس نوع

1. جک پارکینگی بازویی:

این نوع بر روی درب های تک لنگه و دولنگه نصب می شوند، نکته قابل توجه در خرید جک برقی بازویی تعداد کارکرد روزانه یا همان میزان تردد و زون درب هاست.

 

2. جک ریلی درب اتوماتیک:

جک ریلی درب پارکینگ نوع دیگری از جک های ریموت کنترلی پارکینگ می باشد که بر روی درب های کشویی و ریلی قابلیت نصب دارد. در درب کنترلی ریلی (موتورگیربوکس، مدارپروسسور) بصورت یکجا هستند که در انتهای درب کشویی نصب و به واسطه ی یک دنده شانه ای به درب متصل می گردند.

روانسازی درب ریلی پیش از نصب جک برقی و درب اتوماتیک ریلی بسیار پراهمیت و ضروری می باشد.

3. درب اتوماتیک نفرو:

عموما منظور از درب اتوماتیک نفرو درب اتوماتیک شیشه ای می باشد، درب های شیشه ای با استفاده از چشمی که برروی بالای درب و بر روی اپراتور درب شیشه ای اتوماتیک نصب می گردد، بصورت خوکار عمل باز و بسته شدن درب را انجام می دهد.

4. کرکره برقی:

کرکره برقی یا رول آپ بیشتر در مغازه ها و فروشگاها و یا پارکینگهایی که محدودیت فضا دارند نصب میگردد. نوع پروفیل های مورد استفاده در کرکره ها معمولا با ابعاد هشت وچها سانتیبمتر می باشد که فوم پلی اورتان داخل آن تزریق شده است تا عایقی استاندارد در برابر شرایط جوی مثل سرما و گرما وصدا باشد و کمترین سروصدا را در هنگام جابجایی ایجاد کند استفاده از موتور های توبلار و ساید بیشترین استفاده را دارد که قادر هستند به UPS هم نصب شوند. در مورد تیغه و یا اسلت میتوان به دو نوع گالوالیزه و الومینیوم اشاره کرد که برای کرکره های بزرگ از نوع الومینیومی آن به علت سبکی استفاده میکنند.

 

انتخاب بهترین درب اتوماتیک برای خرید

در حال حاضر خوشبختانه جک های برقی از برندهای ایرانی و ایتالیایی در بازار موجود هستند و خریداران برای خرید جک اتوماتیک انتخاب های زیادی دارند، مسلما میزان بودجه، میزان تردد، وزن و موقعیت درب و در انتها نصب جک برقی از مهمترین فاکتورهای خرید جک پارکینگی می باشد.

۰۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۱:۳۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی احمدی

چرا رهاوردنیرو پیشتاز در هوشمند سازی و ایمن سازی منازل میباشد؟

چرا رهاورد نیرو پیشتاز در عرصه هوشمند سازی و ایمن سازی منازل می باشد ؟

  • استفاده از برترین و پیشرفته ترین تکنولوژی ها روز
  • بهره مندی از مهندسین و تکنسین های برجسته کشوری.
  • صداقت و درستی در انجام کار
  • سرعت عمل و وقت شناس بودن
  • هدف و تلاش ما رضایت واقعی شماست.

چرا رهاورد نیرو خوش‌قولی و صداقت در کسب و کار را در راس امور خود قرار داده است ؟

  • ما صادق و خوش‌قولیم چون به اخلاقیات و مسئولیت اجتماعی در حوزه کسب و کار نشانه افتخار ماست و سبب اعتماد سازی در بین مشتریان ما می گردد.
  • ما صادق و خوش‌قولیم چون صداقت و خوش‌قولی اعتبار ماست.
  • ما صادق و خوش‌قولیم چون صداقت در کسب و کار، هماهنگی و انسجام رفتاری ایجاد می کند.
  • ما صادق و خوش‌قولیم چون صداقت در کسب و کار باعث جلب اعتماد مشتری می شود.

شرکت رهاورد نیرو مهرگان فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ در رمینه برق، الکترونیک و کنترل ابزار دقیق شروع نمود که در آن زمان بصورت رسمی با عنوان گروه صنعتی الوند فعالیت خود را تا سال ۱۳۹۳ ادامه داد در این سال با ادقام این گروه بزرگ با کادری مجرب از طراحان، کارشناسان و تکنسین های برق فعالیت خود را با ثبت شرکت رهاورد نیرو و با مدیریت مهندس محمد عبادی در اداره ثبت شرکت های تهران به صورت رسمی تری تا به امروز ادامه داده است تمامی اعضای شرکت دارای مدارک عالیه در زمینه برق هستند و هدف کلی مجموعه رهاورد نیرو ارائه خدماتی ارزنده و در خور هموطنان عزیزمان می باشد.

منبع: https://rahavardniroo.com/

۰۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۱:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی احمدی