نحوه استخدام تیم رویایی بازاریابی دیجیتال

 

تیم رویایی

 

این مفهوم به اندازه کافی ساده است. اگر می خواهید یک تیم بازاریابی دیجیتال تمام ستاره بسازید ، پس از آن با استعداد ترین افراد جستجو می کنید ، آنها را متقاعد کنید که دقیقاً در کجا باید باشند و آنها را سوار شوید.

 

پس از آن ، این فقط مسئله است که آنها را خوشحال کنیم.

 

 

اگر این ساده بود ، با شروع یک تیم رویایی که تلاش های بازاریابی خود را آغاز می کند ، هر استارتاپ شکوفا می شد.

 

چندی پیش ، یک یا دو نفر مجرد توانستند بخش عمده ای از تلاشهای بازاریابی را انجام دهند.

 

همه چیز در حال تغییر است.

 

مهم نیست که فرد چقدر ماهر باشد ، آنها به اندازه کافی - یا ساعت ها در روز - برای انجام همه کارها کافی ندارند.

 

چرا یک تجارت تمام سهام همیشه آنرا کاهش نمی دهد

در اوایل مرحله شروع ، احتمالاً می توانید با یک شخص که کلاه های متعدد پوشیده است ، برای مدت کوتاهی اقدام کنید.

 

گاهی اوقات این شما هستید ، اما بیش از آنچه که احتمالاً یک بازاریاب کاملاً پشته ای در اختیار شما قرار گرفته است ، می تواند همه جادوی بازاریابی را اداره کند.

 

یک بازاریاب تمام عیار دقیقاً چیست؟

 

این تصویر باید کمک کند.

 

صرف نظر از سازمان ، آنها تقریباً در هر زمینه ای از بازاریابی فعالیت می کنند.

 

آنها به جای تخصص در یک دامنه واحد ، روی مشتری و نتیجه تمرکز می کنند.

 

آنها یک مجموعه مهارت گسترده دارند و آنها را بسیار متنوع می کند.

 

بازاریاب تمام عیار یک تجارت همه جانبه است و اغلب شامل مهارت های کلیدی مانند:

 

 

  • برنامه ریزی بازاریابی
  • توسعه استراتژی محتوا
  • خرید رسانه
  • مدیریت رسانه های اجتماعی
  • بازاریابی ایمیلی
  • PPC
  • بهینه سازی تبدیل
  • داستان گویی
  • تجزیه و تحلیل و معیارها

 

این مهارت ها و موارد دیگر مواردی هستند که بسیاری از آنها می دانند هسته اصلی بازاریابی کامل دیجیتال است.

 

این ممکن است وسوسه انگیز باشد که سعی در جستجوی یک زن و شوهر از بازاریاب های تمام عیار تهویه داشته باشید که بتوانند همه چیز را اداره کنند.

 

اما به خاطر داشته باشید که اگرچه این افراد ممکن است مجموعه مهارت های گسترده ای داشته باشند ، آنها به دلایل مختلف همیشه راه حل ایده آل نیستند.

 

بیایید این دلایل را در نظر بگیریم.

 

1. محدودیت های شخصی

 

فرد فقط در هر روز معین می تواند بسیار مولد باشد.

 

مهم نیست که آنها چقدر ماهر هستند ، آنها فقط دو دست دارند و فقط اینقدر تمرکز دارند.

 

بعلاوه ، کار چند وظیفه بد است.

 

ما به دنبال تلاش برای مقابله با بیش از یک پروژه در هر زمان ویمی نیستیم ، مهم نیست که تعمیر موبایل شخص چقدر از دنیای برنامه استفاده کند.

 

به بیان ساده تر ، اثبات شده است که کار چند وظیفه ای باعث کاهش کارایی می شود.

 

2. مجموعه مهارت های نابرابر

 

یک بازاریاب تمام عیار ممکن است بتواند در زمینه های مختلفی فعالیت کند ، اما این بدان معنا نیست که آنها در هر زمینه ای مهارت های برابر دارند. این تحقیق را از Smart Insights بگیرید:

 

smart1

این تصویر 20 مهارت برتر در زمینه بازاریابی دیجیتال و چگونگی رتبه دهی بازاریابان به مهارت خود در زمینه های مختلف را نشان می دهد.

 

تحقیقات آنها نشان می دهد که چه کسی از چه چالش هایی برخوردار است تا مهارت های خود را به همان اندازه در چنین طیف گسترده ای از تخصص ها توسعه دهد.

 

این را نمی گویم که یک بازاریاب تمام عیار سرمایه گذاری هوشمندانه نیست.

 

بازاریاب تمام عیار با شرکت های کوچکتر و شرکت های نوپا مناسب تر است. در آن محیط ، آنها می توانند از روح و مهارت کارآفرینی خود برای ایجاد رشد استفاده کنند.

 

با رشد شرکت ها ، بهتر است این نوع افراد به یک موقعیت رهبری منتقل شوند تا بتوانند رپورتاژ دانشگاهی تیم تمام ستاره شما را توسعه دهند تا متخصصان دارای مجموعه مهارتهای هدفمند را در خود جای دهند.

 

افراد موجود در تیم بازاریابی دیجیتال شما

 

وقتی تیم بازاریابی دیجیتالی خود را تشکیل می دهید ، سه نقش اساسی وجود دارد که باید روی آنها تمرکز کنید.

 

 

  • تحصیل
  • کسب درآمد
  • محتوا

 

هیچ قاعده ای در مورد تعداد افراد مورد نیاز تیم شما وجود ندارد ، بنابراین تیم بازاریابی خود را بر اساس نیازهای تجاری و استراتژی توسعه یافته خود بسازید.

 

اگر تیم بازاریابی ندارید ، اولین هدف شما باید استخدام حداقل یک نفر برای هر یک از مناطق فوق باشد. این مسئولیت مسئولیت مسئولیت اصلی را به شما می دهد.

 

1. تیم محتوا - این فرد یا تیمی است که وظیفه ایجاد ، منابع و مدیریت کلیه مطالب شما را بر عهده دارند.

 

تیم محتوای شما با وبلاگ ها ، پادکست ها ، فیلم ها ، اینفوگرافیک ها ، محتوای اجتماعی ، محتوای محتوا ، برگه های سفید و غیره اداره می کنند.

 

این شامل محتوا است که هم به صورت مشتری باشد و هم داخلی (مانند محتوایی که برای پشتیبانی از تیم فروش شما ایجاد شده است) و در تمام سطوح قیف فروش.