Netflix با توجه به برچسب قیمت متوسط ​​ماهانه خود ، خجالت از ثروت ویدئو ارائه می دهد ، اما انتخاب فقط یک برنامه تلویزیونی یا فیلم مناسب در یک شب معین تجربه تحسین برانگیزی نیست.

در واقع ، رابط شلوغ Netflix به طور مکرر همان توصیه ها را بارها و بارها انجام می دهد ، و این تصور غلط را ایجاد می کند که به جای داشتن هزاران فیلم برای انتخاب ، فقط چند ده فرصت دارید.

 

هرچند که بدانید چه کاری انجام می دهید ، می توانید سری به مجموعه فیلم ها و قسمت های تلویزیونی Netflix بزنید ، دسته های آن را برش داده و قطعه قطعه کنید تا ویدیوی عالی لحظه ای را مشخص کنید. همچنین می توانید به نتفلیکس کمک کنید تا حدس های بهتری راجع به آنچه دوست دارید ، بگیرد. سرانجام ، شما می توانید به راحتی انتخاب های خود را برای بعد ذخیره کنید ، این کار باعث می شود که یک تلنگر مورد علاقه را با حداقل سر و صدا از بین ببرید.

 

 

توجه: از آنجا که رابط کاربری Netflix از یک دستگاه به دستگاه دیگر بسیار متفاوت است ، ما نکات خود را بر روی نسخه دسک تاپ Netflix متمرکز کرده ایم - و علاوه بر این ، ما فکر می کنیم موفقیت بیشتری را در زمینه فیلم های عالی Netflix روی دسک تاپ داشته باشید تا اینکه با از راه دور Apple TV یا تلفن هوشمندتان. ما همچنین به شما نشان خواهیم داد که چگونه فیلم های مورد علاقه خود را به لیستی اضافه کنید که دسترسی به آن در سایر نسخه های برنامه Netflix آسان است.

فیلتر براساس ژانر

 

همه ما احساس پیمایش بی هدف از طریق دسته بندی Netflix را پس از دیگری می دانیم ، از "Reality TV" و "TV Dramas" گرفته تا "Thrillers" و "Suspenseful Movies". اگر ترجیح می دهید فقط منفعلانه در دسته هایی که Netflix برای ارائه خدمات انتخاب می کند مرور نکنید ، یک روش آسان برای انجام آن وجود دارد.

 

ژانر کشف نتفلیکس 1

 

هنگامی که انتخاب آن را با نمایش های تلویزیونی یا فیلم ها فیلتر می کنید ، می توانید دسته های Netflix (تا حدودی گسترده) را مرور کنید.

ابتدا روی نمایش های تلویزیونی یا فیلم ها در بالای صفحه اصلی Netflix کلیک کنید. پس از انجام این کار ، یک منوی کشویی ژانرها ظاهر می شود.

 

برای نشان دادن انتخاب حدود 20 ژانر مختلف ، از "اکشن" و "مستند" برای فیلم ها و "انیمه" و "استندآپ و نمایش های گفتگو" در سمت تلویزیون ، روی آن کلیک کنید 

 

مرور ژانرهای Netflix اولین قدم خوب برای یافتن ویدیوی عالی است ، اما دسته بندی های لیست شده در منوی ژانرها بسیار گسترده تر از مجموعه های قطعه قطعه شده و قطعه قطعه شده در رابط اصلی Netflix است. اگر مثلاً دلتان بخواهد یک فیلم جاسوسی ، یک فیلم وسترن ، یک نمایش موزیکال کلاسیک یا یک درام ورزشی داشته باشید ، چه می کنید؟ راهی وجود دارد که می توانید از بین ده دسته دسته Netflix انتخاب کنید و انتخاب کنید ، اما به کمی کارایی نیاز دارد.

 

 

در دسک تاپ خود ، به Netflix-Codes.com بروید. نه ، ما در اینجا کدهای تخفیف صحبت نمی کنیم. در عوض ، سایت تعداد زیادی کد را لیست می کند که می توانید آنها را در یک URL Netflix جایگذاری کنید. فقط کد را وارد کنید (یا حتی ساده تر ، فقط روی کد صفحه راست کلیک راست کنید) تا تعداد دسته های Netflix متمرکز بر لیزر ، از "فیلم های کمیک و فیلم های ابرقهرمانی" و "Film noir" تا "Deep Sea horror" فیلم ها "(به طور جدی) و" برنامه های غذایی و مسافرتی ". این یک روش عالی برای کشف برخی از سنگهای قیمتی پنهان Netflix است.

 

فیلتر براساس سال یا رتبه بندی

 

اکثریت قریب به اتفاق نمایش ها و فیلم های نمایش داده شده در صفحه اصلی نتفلیکس از پنج سال گذشته یا همین حدود. اگر می خواهید چیزی از دهه 1990 یا قبل از آن ببینید ، باید حفاری کنید. و در حالی که می توانید لیست های Netflix را از طریق رابط دسکتاپ Netflix مرتب کنید (بر روی نمایش های تلویزیونی یا فیلم ها کلیک کنید ، روی نماد شبکه در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید و سپس از قسمت کشویی سال انتشار را انتخاب کنید) ، باید پیمایش کنید و پیمایش کنید تا از سال 2010 عبور کنید - و نه ، نمی توانید مرتب سازی براساس سال را معکوس کنید.

 

کشف نت فلیکس iw 3

 

InstantWatcher.com را وارد کنید ، سایتی که به شما امکان می دهد فیلم های Netflix را براساس سال یا رتبه بندی فیلتر کنید. از صفحه اصلی InstantWatcher بر روی جستجو کلیک کنید و سپس از لغزنده ها برای فیلتر کردن نمایش ها و فیلم های تلویزیونی تا سال انتشار استفاده کنید (نمودار میله ای به طرز چشمگیری نشان می دهد که چقدر فیلم های Netflix نسبت به نسخه های اخیر وزن می شوند) ، میانگین امتیاز Netflix ، IMDb آنها رتبه بندی ، تعداد آرا IM IMDb و زمان اجرا.

 

در زیر لغزنده ها ، یک سری کادرهای تأیید پیدا می کنید که حتی گزینه های بیشتری برای فیلتر کردن در اختیار شما قرار می دهد. به عنوان مثال می توانید با رتبه بندی (MPAA یا TV) فیلتر کنید ، یا لیستی از ویدیوهایی که به عنوان "منتخبان منتقدان" یا "تازه" مطابق با Rotten Tomatoes به عنوان نیویورک تایمز پرچم گذاری شده اند را مشاهده کنید.

 

رتبه های کشف نتفلیکس 4

 

بن پترسون می توانید رتبه بندی هایی را که به فیلم های Netflix اختصاص داده اید بررسی ، تغییر دهید یا حتی آنها را پاک کنید.

هر زمان که می توانید ، مطمئن شوید که یکی از دو انگشت شست را در صفحه عنوان یک ویدیوی Netflix ، بالا یا پایین (کلیک کنید) کلیک کنید.