نصب دوربین مداربسته

نصب یک سیستم دوربین مدار بسته می تواند یک امر گران قیمت باشد. نگران نباشید ، فقط این مراحل ساده را دنبال کنید و نصب را خودتان انجام دهید.

برنامه ریزی قبل از نصب دوربین مدار بسته
مهمترین جنبه نصب سیستم دوربین مداربسته انتخاب نقاط مناسب برای دوربین و DVR برای به حداکثر رساندن پوشش دوربین و به حداقل رساندن طول کابل است (که به نوبه خود باعث کاهش تلفات خطی می شود که بر کیفیت فیلم تأثیر می گذارد). برای داخل خانه ، گوشه ای از اتاق را انتخاب کنید که در آن بیشتر نقاط ورود به اتاق نمایان است. پریز برق نیز باید در نزدیکی باشد. برای بیرون از منزل ، یک مکان بلندتر را انتخاب کنید که درب ، پنجره ها ، گاراژها و غیره را پوشش دهد نقاط بالاتر از 10 فوت را انتخاب کنید تا به راحتی از بین نرود.

 

واحد دوربین را در محل مورد نظر قرار دهید ، نشانه های راهنمای حفاری ایجاد کنید. در قالبهای پیچی سوراخ و چکش بزنید. حالا دوربین را محکم بچرخانید. کابل برق دوربین را در یک سوکت قرار دهید.

 

قرار دادن DVR

DVR دوربین مداربسته محلی است که دیسک سخت نظارت در آن وجود دارد. بنابراین تمام ضبط های دوربین مداربسته شما در داخل یک DVR قرار دارد. توصیه می شود DVR را درون محفظه قفل شده نگه دارید تا حتی اگر یک متجاوز DVR را لکه دار کند ، نتواند فیلم های ضبط شده را از بین ببرد. این یک گام حیاتی برای اطمینان از یک سیستم امنیتی ضد گلوله برای خانه شما است.

مدیریت کابل ها
قالب گیری سیم برای دوربین مدار بسته
اعتبار تصویر: cabletiesandmore.com

مسیر را برای همه کابل ها از دوربین ها گرفته تا واحد DVR برنامه ریزی کنید. برای مدیریت و ایمنی سیم از قالب های سیم استفاده کنید. قالبها را در طول مسیر میخ بزنید و سیم نظارت سیامی را داخل آن قرار دهید.


 

مراحل اتصال پورت BNC:

 

کابل ویدئو از طریق درگاه BNC متصل می شود. حدود 1.5 سانتی متر از پوشش خارجی کابل ویدئو را بردارید ، که اکنون باید بافتن ها را نشان دهد. بشکه سیم پیچ را با قطر بازتر به سمت انتهای کابل بر روی کابل بلغزانید. اکنون عایق سفید رنگی را که داخلی ترین کابل را پوشانده است بردارید. اکنون این کابل های در معرض را به پورت BNC وارد کرده و لوله پیچ را پیچ کنید. این باعث اتصال ایمن می شود. پورت خروجی DVR را به صفحه ای که در آن فید ویدیویی می خواهید متصل کنید.

همچنین بخوانید: باید دارای لوازم جانبی مکمل سیستم های امنیتی دوربین مدار بسته باشد
سیستم را روشن کنید
تست خوراک ویدئویی دوربین مدار بسته
اعتبار تصویر: wikimedia.org

با روشن کردن دوربین ها و به دنبال آن نمایشگر و DVR شروع به کار کنید. DVR را طبق کتابچه راهنمای کاربر ارائه شده با DVR تنظیم کنید. برای تأیید عملکرد صحیح دوربین و ارائه زاویه دید مطلوب ، از خوراک هر دوربین استفاده کنید.

اگر در حال حاضر برای گرفتن سیستم مداربسته در لیست کوتاه قرار دارید ، موارد زیر را در نظر بگیرید:

 

 

هدف و قرار دادن دوربین


خوشبختانه همه مجبور نیستند با سارقان و آدم شکن ها کنار بیایند. برخی از ما فقط می خواهیم زایمان ها را بررسی کنیم یا ببینیم چه کسی از ما بازدید کرده است در حالی که غایب بودیم. دیگران می خواهند راهی برای بررسی خانواده و دوستان خزدار خود داشته باشند. آنچه را برای شما مهم است اولویت بندی کنید ، سپس دوربین های نظارتی خود را بر این اساس خریداری کنید.

در داخل یا خارج از منزل؟
بیشترین تفاوت بین دوربین های داخلی و خارجی در توانایی تحمل آب و هوا است. آخرین چیزی که می خواهید این است که دوربین جدید خود را در اولین کولاک سال ترک کند ، به خصوص اینکه متوجه شده اید چکمه های برفی شما نیز گم شده اند.

در داخل خانه

نصب دوربین داخلی می تواند به راحتی یافتن محل مناسب ، اتصال به برق ، روشن کردن آن و همگام سازی با برنامه تلفن همراه یا دسک تاپ باشد. اگرچه ممکن است برخی از آنها نیاز به حفاری داشته باشند ، اما بیشتر دوربین های داخلی که ما با آن روبرو شده ایم به چیزی بیشتر از پیچ گوشتی احتیاج ندارند.

یک دوربین داخلی خوب باید از یک دید مناسب برخوردار باشد ، که می توانید با گوشه یا قفسه بالاتر آن را بدست آورید. بهترین مکان ها می توانند دید واضحی از اتاق ، مکانی برای پنهان کردن دوربین در برابر سارقان و ترافیک پا بسیار کم داشته باشند (برای جلوگیری از در آوردن دوربین یا قطع شدن سیم).

 

 

به دنبال ساده نگه داشتن آن هستید؟
بررسی بهترین دوربین های دوربل ویدیویی را بررسی کنید.
بیرون از خانه

محبوب ترین مکان برای دوربین در فضای باز بالای درب گاراژ یا تماشای یک ایوان جلو یا عقب است. برای دوربین گاراژ حتماً میدان دید زیادی داشته باشید. برای دوربین ایوان ، اطمینان حاصل کنید که دوربین شما بیشتر به یک مسیر پیاده روی یا مسیر پیاده روی نگاه می کند تا تمام اقدامات ممکن را با یک میدان دید کوچکتر به تصویر بکشد. ممکن است بخواهید یک دوربین زنگ درب مانند Nest ، Ring یا Skybell را در نظر بگیرید.

 

دوربین سیمی ، بی سیم یا بی سیم؟


برای دوربین های امنیتی به طور کلی سه گزینه قدرت وجود دارد:

Wired ، به این معنی که دوربین به سیم وصل می شود تا به برق و اینترنت شما متصل شود.
بی سیم ، یعنی دوربین شما می تواند به صورت بی سیم به اینترنت متصل شود اما به سیم برق نیاز دارد. گاهی اوقات این دوربین ها هنوز "با سیم" نامیده می شوند زیرا به سیم نیاز دارند.
بدون سیم ، جایی که دوربین بسته باتری را خالی می کند و به هیچ سیم دیگری احتیاج ندارد. بعضی اوقات این دوربین ها بی سیم خوانده می شوند زیرا بدون سیم برق کار می کنند.
با نصب سیمی ، از نظر قرارگیری کمی محدود هستید ، اما اتصال شما از اطمینان و اطمینان بیشتری برخوردار خواهد بود. در نظر بگیرید که سیم را کجا باید اجرا کنید و به چه مقدار طول نیاز دارید. شما همیشه می توانید کابلهای فرمت را در آمازون خریداری کنید.

 

مراحل نصب دوربین امنیتی سیمی

  • یک نقطه ثابت روی دیوار پیدا کنید
  • برخی از دوربین ها ممکن است نیاز به یافتن گل میخ داشته باشند ، در حالی که دوربین های دیگر با پیچ های گچ بری ارائه می شوند
  • سیم کشی موجود را بررسی کنید
  • سوراخ های مناسب را علامت گذاری و سوراخ کنید
  • سیم کشی را به منبع نظارت برگردانید