برای کسانی که به دنبال ابزارهای یادگیری جدید هستند ، تعداد زیادی از گزینه ها می تواند دلهره آور باشد. در اینجا 24 سایت برتر برای آموزش آنلاین را پیدا خواهید کرد که با توجه به نوع تجربه یادگیری که ارائه می دهند ، محدود و طبقه بندی شده اند.


یادگیری متنوع

این وب سایت ها هزاران دوره ارائه می دهند که طیف گسترده ای از موضوعات را در بر می گیرد. از تاریخ هنر گرفته تا عکاسی گرفته تا اقتصاد ، این سایتها به احتمال زیاد کلاس خواهند داشت که متناسب با موضوع مورد علاقه شما باشد.

 


Coursera: از میان بیش از 2700 دوره آنلاین در Coursera را انتخاب کنید. بعضی از دوره ها توسط دانشگاه ها پشتیبانی می شوند و می توانند به مدرک تحصیلی نیز منجر شوند ، در حالی که برخی دیگر این ابزار را به دانشجویان می دهند تا مهارت خاصی را کسب کنند.
CreativeLive: CreativeLive کلاسهای زنده و رایگان را با کارشناسان برتر دنیا در زمینه عکاسی ، کسب و کار ، طراحی ، کاردستی و صدا پخش می کند. مربیان شامل ویکتوریا ویل ، مشارکت نیویورک تایمز و کارآفرین تیم فریس از "نامهایی که باید بدانید" فوربس است.


edX: بیش از 16 میلیون زبان آموز را در کلاسهای آنلاین بسیار پرتحرک با حمایت هاروارد ، MIT و سایر موسسات معتبر از سراسر جهان بپیوندید. بعضی از دوره ها در اینجا فقط به خاطر عشق به یادگیری انجام می شود ، در حالی که برخی دیگر می توانند مدرک یا مدرک کسب کنند.
آکادمی خان: این غیر انتفاعی کلاس های آنلاین رایگان را که دانشجویان با سرعتی از خود می گذرانند ، ارائه می دهد. این کلاس ها بیشتر سوالات را از طریق مقطع دبیرستان پوشش می دهند ، و برخی از دوره ها به محتوای اولیه کالج می روند.

 

OpenCourseWare MIT: موسسه فناوری ماساچوست یکی از معتبرترین دانشگاه های ایالات متحده است ، اما آیا می دانستید که می توانید به بسیاری از مطالب یادگیری آن بصورت رایگان دسترسی پیدا کنید؟ شما مدرک دریافت نخواهید کرد ، اما می توانید از طریق پروژه OpenCourseWare همراه کلاس های MIT باشید.
Udemy: Udemy همه چیز در مورد گزینه ها است. دانشجویان از بیش از 130،000 دوره آنلاین ، که طیف گسترده ای از تمرکز را پوشش می دهد ، انتخاب می کنند و از بیش از 50،000 مدرس استفاده می کنند.


مربیگری

برای کسانی که به دنبال راهنمایی شخصی و حرفه ای هستند ، مربیگری آنلاین با راحتی یک دوره آنلاین می تواند با ساختار تجربیات مربیگری مطابقت داشته باشد.

Coach.me: Coach.me یک برنامه رایگان برای مربیگری و ردیابی هدف ارائه می دهد. خدمات پرداخت شده با دسترسی اختصاصی تری به بیش از 8000 مربی شخصی ، از جمله مربیگری شخصی برای رهبری ارائه می شود که به مشکلات و اهداف خاص کار شما می رسد.

 


The Muse: The Muse یک سایت حرفه ای همه در یک است که شامل تابلوهای شغلی ، تجزیه و تحلیل شرکت ، اما مهمتر از همه ، گزینه های مربیگری آنلاین است. کاربران از پایگاه داده عظیمی از مربیان استفاده می کنند ، سپس سبک مربیگری مورد نظر خود را انتخاب می کنند. مربیان برای جلسات 30 دقیقه‌ای پرسش و پاسخ و بررسی سریع رزومه در دسترس هستند ، اما آنها همچنین برای شروع روابط مربی بلند مدت آماده هستند.
زبان ها
این که آیا شما در حال یادگیری یک زبان جدید برای مسافرت ، کار یا صرفاً برای تفریح ​​هستید ، این سایتها ابزارهای ارزشمندی برای آموزش زبان شناسی هستند.

Babbel: با این سکوی یادگیری آنلاین سرگرم کننده ، یک زبان جدید بیاموزید. کاربران ماهانه برای این سرویس اشتراک پرداخت می کنند ، اما افراد تازه وارد می توانند یک دوره را به صورت رایگان امتحان کنند.

 


Duolingo: این سرویس رایگان با استفاده از نقاط ، سطح و دستاوردها باعث می شود یادگیری یک زبان جدید سرگرم کننده و اعتیاد آور باشد. شروع کار آسان است. فقط برنامه را بارگیری کنید ، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید ، یک زبان انتخاب کنید و شما آماده هستید.
درس زندگی
در اینجا بینشهایی در مورد زندگی ، خلاقیت ، خوشبختی ، اقتصاد ، سلامتی و موارد دیگر پیدا خواهید کرد. این دوره ها به منظور ایجاد انگیزه در شما ، گسترش ذهن شما و الهام بخشیدن از شما برای اقدام است.

 

Daily Burn: اگر می خواهید مهارت های آمادگی جسمانی به زندگی خود بیفزایید ، Daily Burn مکان مناسبی برای شروع است. با هزینه عضویت ماهانه ، کاربران به هزاران فیلم تمرین و رژیم های شخصی دسترسی دارند. اگر می خواهید احساس سالن ورزشی در اتاق نشیمن خود داشته باشید ، می توانید جلسات تمرینی زنده را تنظیم کنید ، هر روز صبح برای اعضای پخش شود.
HighBrow: HighBrow در دوره های کوتاهی که روزانه به صندوق ورودی شما ارسال می شود ، تخصص دارد. موضوعات می توانند به صورت سنتی یا خارج از جعبه باشند ، از جمله کلاس هایی مانند "معرفی کالاها و بازارهای کالا" ، "نحوه ویرایش عکس ها در لایت روم" و "چگونه می توان حافظه خود را بهبود بخشید".

 

 

Insight Timer: Insight Timer یک برنامه تلفن همراه است که به سمت علاقه مندان به مراقبه است ، اما برای استفاده از این ابزار نیازی به راهب نیستید. دوره های سکولار شنوندگان را از طریق مدیتیشن ، تمرین های فکری و گفتگو درباره موضوعات روزمره مانند خوشبختی ، اندوه و بی خوابی راهنمایی می کنند. برخی دوره ها رایگان هستند ، اما شما می توانید برای هر دوره اضافی که علاقه شما را ترجیح می دهد پرداخت کنید.

 

آموزش آنلاین

این سایت ها از تکنیک های یادگیری الکترونیکی برای به اشتراک گذاشتن مهارت های خاص در محل کار استفاده می کنند که به حرفه ای ها در پیشرفت حرفه خود کمک می کند.

OpenSesame: از میان انواع دوره های آموزش آنلاین که به طور خاص برای تقویت بهره وری در b طراحی شده اند ، انتخاب کنید