نام من بث ویکس است. من از سال 1986 مشغول تدریس در شرمن هستم. تدریس را در مدرسه میانی دیلگهام ، پایه ششم شروع کردم. من خواندن ، هنرهای زبانی و مطالعات اجتماعی را تدریس می کردم. بعد از گذشت حدود 4 سال ، به کلاس 5 رفتم که در آنجا خواندن ، هنرهای زبانی و مطالعات اجتماعی را نیز آموختم. من همچنین مسئولیت شبکه کوچکی از رایانه ها را داشتم که در کلاس های کلاس 5 بودند.

 در سال 1995 کلاس را ترک کردم و شروع به کار در آزمایشگاه کامپیوتر دیلینگام کردم. سال بعد من T.S.L شدم. (فناوری به عنوان یک Langauge دوم) مدیر 1/3 دیلینگام که بخشی از مدارس ادیسون بود.

 در سال 2000 پس از حرکت به یک ساختمان جدید ، من به دانشکده متخصص ادغام فناوری پردیس برای دانشکده میانی دیلگهام تبدیل شد. در سال 2005 به دانشکده های ابتدایی نقل مکان کردم و در مدارس ابتدایی Fairview ، Perrin ، Neblett ، Wakefield و Jefferson کار کردم. من همچنین از دانشگاه های جایگزین خود پشتیبانی کرده ام: مرکز آموزش پرین ، DAEP ، Bootcamp و JDC.

من EC-12 Tech App Technology گواهی داده ام و با معلمان کار می کنم که فن آوری را در موضوعات اصلی ما ادغام و تزریق می کنند. وظایف من به عنوان یک متخصص فناوری آموزشی شامل توسعه کارکنان و پشتیبانی معلمان با کلاس در کلاس و آزمایشگاه و همچنین می باشد